Näin teet ostoksia verkkokaupassamme
Alla opastus miten teet ostoksia verkkokaupassamme. Lisätietoa saat myös verkkokaupan asiakaspalvelusta: asiakaspalvelu@teva.fi
- Valitse haluamasi tuote
Voit selata tuotteita tuotevalikosta tai etsimällä käyttäen Hae-toimintoa.
Jos tuotteesta on saatavilla useita eri värejä, klikkaa haluamasi värivaihtoehto.
Sen jälkeen ilmoita haluamasi kappalemäärä.
Lopuksi paina ’’Lisää ostoskoriin’’ nappia.
Tuotetiedoissa olevia kuvia saat halutessasi suuremmaksi klikkaamalla kuvaa.
Tuotetiedoista näet myös suosittelemiamme tuotteita sekä lisätuotteita jotka sopivat valitsemaasi tuotteeseen.
- Mene kassalle
Kun olet lisännyt ostoskoriin kaikki haluamasi tuotteet, mene oikealla yläkulmassa olevaan ostoskoriin ja klikkaa ’’ostoskori’’.
- Tarkista tilauksesi
Muistathan aina tarkistaa kassalla tilauksesi sisällön. Tässä vaiheessa ehdit hyvin vielä lisätä tai poistaa tuotteita tilauksestasi muuttamalla kappalemäärää.
- Valitse toimitustapa
Toistaiseksi meillä verkkokaupassamme on käytössä kaksi toimitustapaa:
Postipaketti tai nouto myymälästä.
Jos haluat noutaa tuotteet myymälästä olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme.
- Anna omat yhteystietosi
Täydennä yhteystietosi. Täytäthän myös sähköpostiosoitteesi sekä
puhelinnumerosi, mikäli haluat ilmoituksen saapuneesta paketista tekstiviestitse.
- Maksutapa
Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä.
Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten
sopivan maksutavan.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit – kaikki yhtä turvallisia!
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431), Sveavägen 46, 11134 Stockholm
ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan
suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun
ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
- Vahvista tilauksesi
Vahvista ostoksesi klikkaamalla ’’Lähetä tilaus’’ painiketta.
- Kiitos tilauksestasi!
Saat nyt tilausvahvistuksen sekä ilmoituksen sähköpostiisi kun tilauksesi on pakattu ja lähetetty.
- Toimitus
Tilauksesi lähetetään 1-5 arkipäivän kuluessa. Posti lähettää sinulle tekstiviestin tai saapumisilmoituksen kirjeitse pakettisi saapumisesta. Tilauksen postikulut perustuvat tuotteiden painon mukaan seuraavasti:
Paketti 0-2kg – toimituskulut 8,70e.
Paketti 2-5kg – toimituskulut 9,40e.
Paketti 5-7kg – toimituskulut 11,15e.
Paketti 7-10kg – toimituskulut 13,30e.
Paketti 10-35kg – toimituskulut 18,90e.
- Vaihto- ja palautus
Tilaamillasi tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus.
Asiakkailla on oikeus avata myyntipakkaus ja katsoa tuotteita, mutta tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa käyttämättöminä, vahingoittumattomina ja puhtaina.
Huom! Asiakkaan mittojen mukaan leikatuilla kankailla sekä mittatilausverhoilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
Tuote on pakattava asianmukaisesti kuljetuspussiin tai laatikkoon, ettei tuote tai tuotteen pakkaus vaurioidu.
Kun kaikki palautettavat tuotteet ovat palautettu vahingoittumattomina, palautetaan tuotteiden yhteissumma
takaisin asiakkaan tilille. Huom! Emme kustanna Postin lähetyskuluja!
Vaihto- ja palautusoikeus alkaa siitä päivästä, jolloin asiakas on vastaanottanut tilaamansa tuotteet.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita olethan aina yhteydessä
verkkokauppamme asiakaspalveluun:
Tai puhelimitse:
Palautusohjeet
Voit palauttaa verkkokaupastamme tilaamasi tuotteet asiakaspalautuksena lähimmässä Postin pisteessäsi osoitteeseen:
Te-Va Peite Oy
Vanhankyläntie 19,
66440 Tervajoki
Noutamattomat paketit
Jos asiakas ei nouda pakettiaan 7 päivän kuluessa, paketti lähetetään takaisin varastollemme. Noutamattomista paketeista peritään 20 euron suuruinen summa, joka koostuu toimituskulujen ja muiden kulujen todellisista kustannuksista.