Yleiset ehdot ja turvallisuus

Pidämme huolen siitä, että kaikkien asiakkaidemme yksityisyys pysyy salassa verkkokaupassamme.
Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimituksen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Asiakkaan luovuttaessa sähköpostiosoitteensa tai puhelinnumeronsa, hän suostuu vastaanottamaan tiedon saapuneesta tilauksestaan.

Meille on tärkeää, että asiakkaamme voivat tehdä ostoksia helpoilla ja selkeillä ehdoilla. Ostoehtoihimme voi tutustua tarkemmin alla. Nämä ehdot ovat voimassa 23.5.2016 alkaen.

Ennen tilaamista tutustuthan voimassa oleviin ehtoihin.

Yleistä

Vain täysi-ikäiset asiakkaat voivat tehdä ostoksia verkkokaupassamme.
Kaikki tuotteidemme hinnat sisältävät arvolisäveron 25,5%. Tuotteidemme hinnat näkyvät euroina.
Pidätämme oikeuden tuotteiden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tuotteet ja hinnat

Meille on tärkeää, että tuotteet näkyvät verkkokauppamme sivuilla selkeästi ja oikein.
Emme kuitenkaan voi taata, että värit vastaavat täysin todellisuutta, sillä värientoisto riippuu
myöskin asiakkaan tietokoneen ja muiden selaamien ja näytön asetuksista.
Jos jokin tuote on loppunut verkkokaupastamme, siitä on ilmoitettu tuotteen
yhteydessä.

Maksupalvelutarjoaja Klarna Checkout

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Maksupalvelutarjoaja Paytrail Oyj

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Toimitustavat- ja kulut

Toistaiseksi verkkokaupassamme on käytössä kaksi toimitustapaa:
Postipaketti, paketti on noudettavissa asiakkaan osoitteen mukaisesta postista.
Nouto myymälästä, asiakas voi halutessaan noutaa tilauksen liikkeestämme osoitteesta:
Vanhankyläntie 19, 66440 Tervajoki. Jos haluat noutaa tuotteet myymälästä olethan
aina yhteydessä asiakaspalveluumme.

Tilauksen postikulut perustuvat tuotteiden painon mukaan seuraavasti:

Paketti 0-2kg  – toimituskulut 8,70e.
Paketti 2-5kg – toimituskulut 9,40e.
Paketti 5-7kg – toimituskulut 11,15e.
Paketti 7-10kg – toimituskulut 13,30e.
Paketti 10-35kg – toimituskulut 18,90e.

Jokaiseen postipaketti toimitukseen lisätään vähintään 8.70€ toimituskulut (sis. alv:n), riippuen tilauksesi koosta. Tilaus lähetetään 1-5 arkipäivän kuluessa, mikäli tuotetta on verkkokaupan varastossa.
Paketin saapuessa asiakkaan lähimpään postitoimistoon, hän saa siitä saapumisilmoituksen ilmoittamaansa puhelinnumeroon tai sähköpostiosoitteeseen. Jos jostain syystä toimitus on myöhässä, suosittelemme asiakkaan olevan yhteydessä verkkokauppamme asiakaspalveluun:

asiakaspalvelu@teva.fi

 Tai puhelimitse:

+358 40 562 5086

 Vaihto- ja palautusoikeus

Tilaamillasi tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus.
Asiakkailla on oikeus avata myyntipakkaus ja katsoa tuotteita, mutta tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa käyttämättöminä, vahingoittumattomina ja puhtaina.

 Huom! Asiakkaan mittojen mukaan leikatuilla kankailla sekä mittatilausverhoilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

 Tuote on pakattava asianmukaisesti kuljetuspussiin tai laatikkoon, ettei tuote tai tuotteen pakkaus vaurioidu. Kun kaikki palautettavat tuotteet ovat palautettu vahingoittumattomina, palautetaan tuotteiden yhteissumma takaisin asiakkaan tilille. Emme kustanna palautuksesta syntyneitä kuluja.
Vaihto- ja palautusoikeus alkaa siitä päivästä, jolloin asiakas on vastaanottanut tilaamansa tuotteet.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita olethan aina yhteydessä verkkokauppamme asiakaspalveluun:

asiakaspalvelu@teva.fi

 Tai puhelimitse:

+358 40 562 5086

Noutamattomat paketit

Jos asiakas ei nouda pakettiaan 7 päivän kuluessa, paketti lähetetään takaisin varastollemme. Noutamattomista paketeista peritään 20 euron suuruinen summa, joka koostuu toimituskulujen ja muiden kulujen todellisista kustannuksista.

Ylivoimainen este

Yleinen toimitusaika on 1-4 arkipäivää asiakkaan maksusta. Ylivoimaisella esteellä tarkoitamme yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevaa estettä. Esimerkiksi henkilökunnan sairastuminen tai
häiriöt kuljetuksissa. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten
aiheuttamista haitoista.